måndag 4 augusti 2008

[Ann iivning waak]




jens säger:
"sjukt att hon orkar ta jobbet gång på gång. strawberry swing mybra med coldplay.Nu ska jag CODa lite..hitta en schysst hubb å fraga hårt"


En konversation med Jens kan vara så underhållande :)
Och Tove hatar på att jag "dissade" henne i London men allt gick bara så fort. Skulle stannat i London över helgen men nu bidde det ju inte så. Tvära kast blir det ibland :) Men jag ska träffa henne innan jag åker hem. Flyger ju hem från London sååå..

Idag har jag bara varit en ordinary desperate housewife medans Sophie var på ett möte: Solat.. Läst El choco (bara 40 sidor kvar nu) Käkat min första pizza ever från Domino´s och de levererade ja! Messat Coach KisseStisse vad som händer och han sa att vi ska ha ett kvartssamtal när jag kommer hem, vilket är fullt berättigat..
Men vi vinner ju nu igen med Sävast så jag är nog inte alltför saknad :)

Efter pizzan så gick vi en promenad "around the lake" vilket var alldeles förträffligt :) De har verkligen gigantiska grönområden här. Det som imponerar mest är defenetivt hur dom lägger ner resurser på att klippa allt! Ska ta foton så ni förstår men tänk er fotbollsplan efter fotbollsplan efter fotbollsplan.. Stort helt enkelt och allt är klippt snäppet längre än en golfgreen! Imorn ska vi åka till York en sväng, ska tydligen vara vackert där. Senare i veckan ska vi åka över till Skottland och Edinburgh. Hoppas på att få lapa in lite Braveheart-intryck ;)



SMS:

"Yes.. det gick bra trots att vi har londonresenärer.....Hör av dig när du kommit hem, kvartssamtal väntar med Sir Christian väntar..." /Kisse S

"Ok...då vet jag.... Ha d bäst.... /Micke (meddelar bror om mitt jobbintresse)

"D tycker du hade varit my bra ja :) Är i dagsläget alldeles för kostsamt.. D går bra nuu :)" /Bear

Inga kommentarer: