fredag 8 augusti 2008

General white portion




Le wave at Old Trafford! :)

ANYWAYYYY...Jag fick post idag och jag är överlycklig!! Känner mig som en dokusåpadeltagare som varit utan snus i flera veckor och får äntligen sin överraskning :P Nej men seriöst så har jag verkligen fått känna på vilken junkie man känner sig som när man är utan snus en "längre tid".. Ungefär tre dagar är det nog. Och efter VARJE måltid, VARJE fika, VARJE gång du bara vill chilla allmänt så är det NÅGOT som saknas. Det svenskaste av det svenskaste ha ha :) Så kära le mamz skickade 3 dosor som bör räcka tills jag drar hem. Inte bokat men blir väl efter helgen nångång.

Måste som hem nångång.. Speciellt med tanke på att jag blev avskriven från a-kassan dagen innan jag åkte hit. Och man måste ju anmäla sig personligen på arbetsförmedlingen så det suger ju l i t e.

Igår var vi och käkade kinamat på en restaurang mitt ute på landet. Det var väl liite annorlunda om man jämför med Ming & Waldorf. Till förrätt hade dom ankkött som man käkade i en slags tunn kebab-wrap om ni förstår? :) Kändes inte speciellt orientaliskt men det var gott så what the hell :) Körde på safe-mode när jag beställde så det blev bara trygga, rara friterade kycklingen...

Sophies pappa var iaf hur soft som helst och hyfsat lätt att konversera med. Hatar Manchester United mer än nånting annat :) "So did you have nice time in SCUMchester?" Ha ha ha det gillar du va Blomback? :)

Ikväll ska vi se Liverpool-Lazio på Anfield. Ännu en klassisk arena. Ska bli skoj :P


SMS:

"Är du eller din mamma hemma om jag lämnar hyllorna imorron?" /Sandra K

"Levera´ns!! Ny säsong av Weeds! :)" /Jens E

"D är väldigt moget när Junior blir boss å dom kör xzibit i bakgrunden.." /Björn H

Inga kommentarer: