torsdag 14 augusti 2008

Låsa upp mobilen

Vem ska hjälpa mig?
Spenderat morgonen med att googla som aldrig förr.. Hittade en dansk sida som verkade kunna ge koden online så man kan fixa själv. Alla andra vill att jag ska skicka in mobilen men det vill inte jag..

Aja får se om man kan hitta nån lurvig kompis som känner nån hackande människa.

Ikväll ska vi då träna fotboll igen. Ska bli skoj! (vet inte för vilken gång i ordningen) Ännu mer intressant att se Bergdahl in action innan han sticker till Bajen. Kommer att ersätta Petter när han sticker :)
Sjukaste är ju ändå att Deooooouuben är hemma!? Darin, Dairo, Mairo Andersson! Fick nyheten av Mäts igår när han hämtas oss på Kallax. Crazy liksom! Då antar jag att helgen blir blöt..

Har ett nytt svenskt nummer förresten. Så, ni får väl d snart antar jag :)


Pöss

Inga kommentarer: