onsdag 30 juli 2008

Check

Arlanda check. Landade på pricken tio över två.. Klass SAS! ;)

Ungen bakom mig var ju ingen höjdare dock.. Många "pokes" i ryggen men hon var ändå söt när hon sa hejdå till alla som passerade efter landningen :) DET GÅR BRA NU, den frasen kunde jag verkligen använda när jag såg att min plats var 10F = vid nödutgången = sätet framför mig var bortplockat så det vara bara att lägga benen RAKT UT! :) Läste min El Choco, passerat 200 sidor så jag kämpar på. Inte lika mycket som Jonas gör i Bolivias fängelse dock..

Nu återstår bara några små saker:

Ta sig till terminal 5.
Skicka "förklaringssmset" till min tränare.
Landa på Heathrow och möta upp Sophie. Usch vad skönt! :P



Ola

1 kommentar:

Anonym sa...

clear eyes clear eyes clear eyes!!!!! Det är som sagt mycket viktigt. VIKTIGT!