tisdag 29 juli 2008

Sträss

"Stress tar kol på halv´ befolknin´" som Daddy Boastin säger :)

Klockan är 11:30 och jag ska ta en buss strax efter 12 mot Boden, ska hinna fika med syster Theresa som kom upp från Varberg idag. Sen ska jag klippa mig + hinna sola & bada innan jag åker till samlingen som är kl 17 med Harads. (match mot Ersnäs)
Möjligt? Jag tror det :)

Drömde inget jag kommer ihåg.. Fan... Måste börja med det där nu ju.

Mats Stridsman stannade här ett tag efter träningen och fick sitt ass whoppat många gånger om i Pro Evolution :) Aj...Robben är fan bäst i världen i spelet!


UT i solen nu!


SMS:

"Den var mycket trevlig men jag hade glömt hur mycket bio knäcker mig. Trodde aldrig mer att jag skulle kunna räta ut mitt knä igen. Jag har nå hälproblem så jag försöker att inte gå.. vilket inte hjälper ett skit så måste nog till en läkare imorn.." /Andreas W (gav blygsamma poäng till Batman...)

"Grattis!" /Le Mamz (antar att jag har namnsdag??)

"Mybra :) D såg vi när vi var och djaaba minns jag :)" /Björn H

Inga kommentarer: