lördag 26 juli 2008

This is like.. too(?) hot?

Om det är 23 i skuggan när man vaknar kring 10 så VET du... att today is going to be a good day som Ice Cube sa :)

Batman The Dark Knight igår då. Bra, bra skit. Heath Ledgers rolltolkning av Jokern var och är beundransvärd och legendstatusen kommer väl knappast att försvinna i första stund eftersom han gick bort nyligen. Var lite negativt inställd först, skulle Brokeback-Heath kunna spela en riktig jävla skurk? O ja. Och mer därtill.

Hängde sen hos Love och krossade både han och Björn i NHL08, så allt var precis som normalt vill säga. Gick hem efter 3 med Calle, in på statoil för att grabba en macka och där stöter jag på Ms Olsson. Hanna Olsson, mitt kära ex. I mina ögon har hon betett sig lite märkligt de senaste månaderna med midsommar som höjdpunkt, men jag har ändå bara kärlek över för henne.. Hon var full och undrade om jag hade sett kommentaren hon lämnat i min blogg, njiet svarade jag. Kontentan var iaf att hon hade tagit åt sig på min "flatass+silikonbröst"-sågning. Men nej, det var inte menat mot dig Hanna så du vet. :)

Jag åker till London på onsdag om det nu är nån som missat det. Efter information från Arsenalnördarna i laget så fick jag veta att Emirates cup spelas under tiden jag är i London. Arsenal bjuder in Real Madrid och Juventus så det är ju hyfsade matcher... Jag sa åt Sophie för nåra kvällar sen att vi mååååste ju försöka gå och se nån match, varpå hon blir tyst i flera sekunder..................... "That was my surprise for you!! I´ve got tickets for you and me!" Då smälte jag lidegrann. Längesen någon gjorde något så där fint för mig :)

Nu ska jag snart åka på samling för match. Serien börjar om idag och vi tar emot Älvsbyn hemma kl 13:00. Torskade 1-3 i Älvsbyn senast.. Tungt ja. Vinst idag? JA.


ill sist: Ida: sluta ringa och stektrakassera mig när du är i Smögen och steker! KAN inte svara när jag lirar xbox!! :)


Sms:

"Judge Judy...my bra!" 03:05 /Calle Mattsson

"Ring röstbrelådan du har 3 nya meddelanden: 0763458787, +447801759853.

"4+ nu!" /Calle Mattsson

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså, skulle det inte bli ändring i bloggen????? Mindre jävla xbox, skitmat och liter mer jävla hallå????

Du är nära bojkott nu. Ack så nära.