onsdag 23 juli 2008

What do you want med to do?




"Keep yo´ shit the hardest!" som DMX nyss spottade ur sig från itunes-biblan :)


Igår skrev jag på http://olaaa.bloggspace.se/ att jag ska pausa ett tag och det höll ju flera timmar!

Nej nu byter jag från bloggspace och jag hade tänkt börja med att söka en liten nytändning och blogga kring roligare ämnen och inte bara berätta vad jag har på mig, vad jag käkade till lunch och att jag ska träna fotboll ikväll.. Främsta skälet till att jag kastar bloggspace åt helvete är att det hänger sig alltför ofta + att dom har deras "grej" att man bara kan ladda upp en bild per inlägg. Du får liksom en bild att leka med. That´s it! Så då testar vi blogspot.com :) Tänkte gå tillbaka till blogg.se där jag började men känns roligare med något helt nytt!


På fredag ska vi (jag, Love, Bear & Calle) se "Batman, the Dark Knight". Jag ser så sjukt mycket fram emot den! Inte bara för att den slagit alla rekord som finns och tar nya höjder med betyg på imdb.com utan för att jag tror att den är tok-bra helt enkelt!! Joker-Heath (rip) är så äckligt snyggt sminkad och ja... Trailern gjorde att jag köpte skiten helt, raakt av! Batman-Bale blev anklagad för att ha misshandlat sin mor & syster under pr-turnén i England läste jag just. Hur badass är han?? Läs mer här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=807511




Efter sju dagar i Boden har jag kunnat konstatera följande:



* Går du på Hansson´s och fikar så gör du det helst i grupp på 10-12st. Ser coolare ut och lite mer "Entourage" över det hela då. Likaså på Dagobert. Så ni vet...

* Ola flagnar. MY.

* Bowlingteamet är inte i form. Ikväll kl 2100 startar säsongen med första träningen för Krypton.

* Jens Ekbom satte färg på sommaren. Tack! Åkte hem till Borås måndagkväll.

* Om en vecka åker jag till London :)

* Vi (Sävast) torskade mot Skogså hemma med 0-2. Japp.

* Mina Rocky-böcker är utspridda :( Men tror Evelina har en 3-4st iaf :)

* Att ha hund tar upp rätt mycket tid. Men tänker inte riktigt stötta Love´s citat: "Jag har fan hellre en unge än en hund. Det är ju nästan mer ansvar med hund.."

* Det kommer att ljummas en hel del med sangria framöver. Fick 12 flaskor á 1 1/2 liter av Cribbe som tack för hundvaktandet :)

* Sagabiografen har tagit nästa steg (det går bra nu) så nu kan du boka biljetterna på nätet. Testade precis. Funkade nästan till 100% ;)

* GTA4 är nästan klart nu. Jag bävar. Vad göra nu? Fan Nico! :(

* Chippen & Oksana (intervju i nya Café) är nog det värsta och bästa vi fått fram. Inte lätt att hålla sig från att kika hennes blogg, ungefär som Blondinbella/Linda Rosings! Påminner lite om en trafikolycka eller en naturkatastrof: jävligt äckligt MEN du kan som ändå inte hålla dig från att kolla...
Nej nu ska jag röra mig ut och boka en tvättid till imorn. Sen lapa lite sol!
Sms:
"Firrat tickets?" /Calle C (också ivrig på The Dark Knight)
"Är du i luleå idag Niko Bellic?" /Mats Stridsman
"Jag har helt glömt bort dom.. jag kommer förbi och droppar dem efter jobbet idag :)" /Evelina



Inga kommentarer: