torsdag 24 juli 2008

"It´s so hot right now!"





Aaaahh! Det här är väl härligt?! När jag yrvaket sträckte mig efter mobilen så läser jag ett från Björn Blombäck som inkom kl 06:50, "För varmt redan nu".. Vafan är det frågan om?!, tänker jag. Det var ju TILL helgen det ska bli apvarmt igen men tydligen så kickar fru fortuna in redan idag med sin värme :)

Somnade till The Office UK igår.. Har inte sett det på 2 år och fan vad jag hade glömt hur sjukt pinsamt det är. Du vrider dig verkligen i soffan av hur twisted alla karaktärerna är! Nu vill jag bara få nån som hämtar och skjutsar mig till Boden där jag har både solglasögon och mitt kort.. Sen träning ikväll, kanske stannar i Boden eftersom vi har tidig träning imorgon och sen är det premiären på Batman, The Dark Knight jihaaaaa!! :) Såg Batman Begins igår också. Fet fet fet. Men den här kommer att kicka alla arslen. Samtidigt!

Lunch nu!



SmS:

"Är det Niko Bellic som gått lös i Boden?" /Mats Stridsman

"För varmt redan nu" /Björn B

"Nu är jag vaken :) vad händer idag?" /Emma J

Inga kommentarer: