måndag 21 juli 2008

We had seasons in a da sun...





Så här i efterhand är jag ju sjukt (eller svårt som Niclas B skulle sagt) glad att vi packade oss iväg till Barcelona. För vad jag förstått så har det inte varit fint väder i mer än en dag på raken hittills. Fan fan fan..


Vaknade av att Cribbe var i stan och skulle hämta hunden och bjuda på lunch, så jag släpade mig upp och möttes av att regn utan dess like.


Hörde jag sommar?


Igår hade jag iaf världens bästa bakisdag.. Gick ut med Vilja efter 16 mot Chili-Chili. Hämtade grillspett (oxfilé) med bröd & tzatsiki som var galet gott! Käkade, la mig ner i soffan och slog på 30 rock, säsong 2. Somnade till lite i 1-2 timmar innan Jens ringde och ville komma & gejma lite PES. Även Berra Bus anlände sen och det xboxades hejvilt till ungefär 3 inatt.


DÄRFÖR var jag såpass crazy att jag sov till 1130 idag


Träning idag på Arenan 1830. Bra väder för det...


Usch, vad det ska bli skönt att åka iväg snart igen. Bara inte ens fördomar om London och England förverkligas allt för mycket, dvs att det regnar där hela tiden
Vad händer mer? Jo, slut på hundvaktandet nu.


Hem till Luleå imorn!


Sms:


"Är han vaken? jag är i boden vid 12 och då bjuder jag på lunch så ät inget" /Cribbe
"Nu har han d djaabit Jack..." /Björn H (Han ser 24 och Jack Bauer tar...minst sagt jobbet

"International leauge" /Björn B

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag och Sara konstaterade följande: Du äter UTESLUTANDE skräpmat. Fo sho! Ej okej!

Men nice med ny blogg. Och du har rätt. Skriv något som innehar substans. Inte bara vilken skräpmat du har ätit under dagen. Boooooooooooring!