måndag 28 juli 2008

Hur kung är du Hanna?



Oj vad bakis jag är där...Midsommardagen..



ha ha fick le lite smått när jag såg Hanna kommentar/brev. Klass rakt igenom som vanligt. Speciellt att du kom ihåg Lords of Dogtown. KUNGfilm!

Fan va jag e trött... Även fast jag inte var med på träningen utan bara gick runt å samlade bollar, käkade macka, jonglerade & sköt lite för att checka hälen. Ska vara med imorgon iaf när Harads tar emot Ersnäs på hemmaplan. Stor hemvändning för min del. Senast jag spelade en match där var nog 8-9 år sedan. Ska bli jävligt roligt :)

Har packat allt (tror jag) nu för jag känner att det inte kommer bli mycket gjort imorgon..Tänkte bege mig mot Boden efter lunch, ska klippa mig, bada & sola. Sen match med Harads på kvällen och SEN lite mys-häng i Boden.

Ligga säng nu. Ola trött. Ola sova. Fast äta sig lite först.

Peace!


SMS:

"Kanon" /Magnus Måltas Carlsson (tränare i Harads och jag skrev att jag kan spela)

"Nu staaeh :) fan så bra family guy är, så sjukt bra!" /Björn H

"Något som inte är så stek är ju att jag -------------------------- av allt badande och ------------ jag -------- " /Ida-Marie Henriksson (ja, jag censurerade :) )

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle vilja säga väldigt kung, men det är ju alldeles för narcissistiskt och egoaktigt.

Så jag säger: Äsch då! Och ler lite blygsamt.