fredag 25 juli 2008

"Havet å vinden som dofta kaprifol"

Bloggtoppen.se



Goooooooomorrnn!

Träningen igår var piss för jag kände av hälen igen :( Nu ska jag inte köra på ett bra tag förrän jag är helt 100 igen. Ingen idé att fjanta runt halvskadad..

Inatt hade vi ett lätt 24-maraton, jag & Bear. Jag gav upp kring 03:30 och jag är osäker på hur länge Bear höll på.. MEN tyvärr tar vi ingen hänsyn till sånt idag när vi ska ut och lapa solen! Då är det helt enkelt bara så att man måste UPP och djaabba! Ingen mera sömn här inte!

Ikväll är ju den stora premiärkvällen! Känner mig som värsta serie/Marvel-nörden som ser fram emot alla superhjältefilmer osv osv. MEN den här kommer att vara SÅ fet! Inte bara för att en bortgången Heath Ledger spelar Jokern sjukt bra utan.. Årets bästa film sticker jag ut ett liten haka på!
Nu ska jag väcka Björn för vi ska dra när Calle slutar jobba kl 12!

Peace!


Sms:

"Blire nå bad?" /Calle Mattsson

"God morgon! Upp och hoppa :)" /Emma Johansson

"Dåligt att vi inte setts. . . Trist . . ." /Erica Masman

Inga kommentarer: