onsdag 30 juli 2008

London baby




Just käkat en souvaskebab på Kallax och den var okej..Lite väl köttig. Inte den bästa "frukosten" :) Var så HÄR nära att glömma pitstop på Kioskpiraten för snusinhandling(puh!)
Luleåkalaset är i uppbyggnadsstadiet och hann se stora scenen + öltälten nere vid Piraten.. Hade velat se Millencolin och lite Lasse men men får bli en annan gång :)

Har jävligt dåligt samvete för det här med fotbollen faktiskt.. Att jag meddelar tränaren idag håller ju såklart div7-nivå men men.. Hade jag sagt: "nu åker jag till London för att träffa tjejen jag mötte i Barcelona, och jag har inte känt så här sen...många år tillbaka.." så tror inte jag att han hade köpt det. Eller vem vet.
Spelade match igår med Harads på Kamrum och det var nostalgiskt och trevligt att komma dit, synd bara på resultatet (1-2 mot Ersnäs) och att jag lyckades vricka till foten just innan halvtid. Svullnade upp under kvällen så jag haltade rätt bra men det verkar bara vara en liten vrickning för jag kan gå rätt okej idag.
I mina ögon är det bara bra att jag åker bort ett tag och vilar min häl som har spökat ett bra tag nu..

Återstår att se om man är välkommen tillbaka om 1-2 veckor?

Nu ska jag hoppa på planet till Stockholm, puss!!



SMS:

"Ditt svar ska vara tillhanda 080727" /Andreas

"Ska jag hämta dig vid halv tolv till flyget? Mats la det på mig att skjutsa" /Martin Stridsman

"Ahh tungt att glömma ipoden när du verkligen behöver den, såg den i audin nu.." /Björn H (jag vet, men har fyllt mobilen så jag överlever :) )

Inga kommentarer: