måndag 28 juli 2008

Lanch




Kom på min nya grej: Drömbloggen!

Hur bra blir inte det? Bara det att jag måste sova med laptopen nära sängen eller att bara ha lite papper+penna tillgängligt. Skoj som fan tror jag det blir.. Brukar drömma rätt bra :) (tolkningsfråga iofs..)

Hanna N, har du sett Batman??! Eller har du nån "cool" sågning/princip här? Du kommer att älska Heath-Jokern iaf..

Nu ska jag duscha innan Mäts kommer och scoopar mig för lunch.


SMS:

"Ja det är jag :) ska vi ses?" /Emma

"De är lugnt, hämtar dig 12. Okej lounge, hade tänkt blanda sangria :)" /Mäts S

"Hur sa vi? Ska äta saltströmming i em?" /Mamma


Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ola Ola Ola, jag har inte sett Batman. Skulle vilja (bara för Heaths skull), men eftersom jag inte har sett dom "andra" Batman filmerna så känns det som att jag skulle fuska då. Måste liksom se alla andra först. Kan ju inte börja bakifrån.

Och jag gillar inte att du säger att du förknippar Heath med Brokeback. Om han ska förknippas med något så är det ju Lords Of Dogtown när han glider omkring på en skateboard, dricker rom och har asheta Wayfares på sig. Klockers!!! Såldes en assnygg (mycket as nu) t-shirt till minne av honom i en upplaga av endast 50 t-shirts. Dock tillät inte min studentbudget att köpa den då. Nåväl, bilden på t-shirten är från den filmen (vi gillar trivial info).Bilden ger mig kåtslag.

Jobbar på dosapoteket och räknar knark hela dagarna. Jag börjar känna mig ointelligent.

Kärlek? Hmmm, stampad på, förnedrad och totalt jävla olyckligt kär! Jag fattar inte grejen? Alla borde väl vilja vara med moi??? Eller har jag missat nåt???? Va va va va???

Fan vad vi kommunicerade genom bloggarna nu då. Borde hitta på nåt nytt. Kanske skriver jag ett hederligt brev helt plötsligt. Back to basic så att säga.

Pepp för London?? Du borde för övrigt köpa med dig ett helt lager med clear eyes till mig därifrån!! YES!